close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השיווק חשוב יותר מהמוצר!

מערכת שורשה ניסן, תשעה25/03/2015

עסק ללא מערך שיווקי מקצועי, הוא כמו בית ללא גג, אליו חודרים גשמי החורף וקרני השמש ומאיימים למוטט אותו

תגיות:
עסק ללא מערך שיווקי מקצועי, הוא כמו בית ללא גג, אליו חודרים גשמי החורף וקרני השמש ומאיימים למוטט אותו. בשוק רווי עסקים מתחרים אל מול לקוחות מוגדרים, על כל עסק לבנות מערך שיווקי נכון ומקצועי וכזה אשר יבדל אותו מיתר המתחרים ויעמידו בחזית. גם לאחר בניית המערך השיווקי אין זה אומר שנגמרו המשימות אלא שהן רק מתחילות וזאת משום שמרגע זה ואילך על בעל העסק לעמוד במשימות ובהגדרות שנקבעו בבניית המערך השיווקי. על מנת לבנות מערך שיווקי, יש להכיר בתקציב המיועד למטרה ובאופציות השיווקיות המתאימות והראויות לפעילות העסקית. במאמר זה נציג עבורכם מספר אופציות ממשיות לשיווק בית העסק באפקטיביות המרבית.

כך תשווקו את בית העסק
  • אתר אינטרנט וקידום מקצועי – מרבית הלקוחות פעילים ברשת האינטרנטית ושואבים ממנה מידע רב ומגוון. על מנת להיות חלק מהזירה העסקית, עליכם ליצור נוכחות ברשת האינטרנטית, דבר אותו ניתן לעשות החל מבניית אתר מקצועי שמותאם לפעילות העסקית שלכם  ועד הקידום המקצועי שיאפשר לכם לצוף בתוצאות החיפוש המתקדמות של מנוע גוגל.
  • דיוור אלקטרוני – עסקים רבים נוהגים להקצות משאבים לגיוס לקוחות חדשים, תוך שהם זונחים את ההשקעה בלקוחות הקיימים. חלק בלתי נפרד מהמערך השיווקי הוא יצירת מערך לשימור לקוחות באמצעותו יש לחזק את הקשר אל מול הלקוחות הקיימים ולמלא אחר שביעות רצונם. תת נושא של שימור הלקוחות הוא ביצוע דיוור אלקטרוני באמצעותו תשלחו ללקוחות הקיימים באמצעות הדואר שהם מסרו לכם עדכונים חדשות ומידע.
  • SMS– אופציה נוספת ויעילה היא שליחת מסרונים ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים. אין אדם בישראל שאינו מחזיק לפחות במכשיר נייד אחד ומתקדם. אל מכשיר הטלפון שזמין מרבית משעות היממה ניתן לשלוח מסרון בו יוצגו הטבות ומידע מתומצת אך רלוונטי. את משלוחי המסרונים יש לבצע באופן מושכל תוך התחשבות בשעות קבלת המסרון ובהתאם לקהל היעד המקבל את המסרונים.
  • דפי נחיתה – אפשרות נוספת היא דפי הנחיתה אליהם מגיעים לקוחות ממוקדים המחפשים את המידע/מוצר/שרות שמפורט בדפי הנחיתה. יש לשים לב כי את דף הנחיתה יש לכתוב בצורה מקצועית ולוודא כי הוא מניע את הגולש לפעולה אותה תרצו להשיג.


לשיווק כוח גדול יותר מהמוצר
חשוב לזכור ולהבין שגם אם המוצר שלכם הוא מוצר מנצח, כל עוד לא תחשפו אותו לעיני הצרכנים הוא לא יצליח לחדור אל השוק. חדירה נכונה ומקצועית לשוק, קשורה בקשר ישיר למערך השיווק אותו אתם מקיימים באופן שוטף. לעיתים מהלך שיווקי אחד יספיק לכם כדי ליצור "באזז" סביב מוצר וכדי להפיץ את הבשורה אודותיכם ולעיתים יהיה עליכם לשלב מספר אפיקי שיווק בכדי להניע את פעילות העסק ולהרחיב את העשייה שלכם כמו גם את מחזור ההכנסות שלכם.

לסיכום, עסק מצליח הוא עסק המקפיד לבצע פעולות שיווק על בסיס קבוע
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה